Forum www.sej10i.fora.pl Strona Gwna
 Home    FAQ    Szukaj    Uytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Uuu no to współczuję,no...a może masz uczulenie na któr

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sej10i.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
PostWysany: Sob 4:57, 05 Kwi 2014 Powrt do gry


Doczy: 24 Sty 2014

Posty: 739
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Nie rozumiem jak Polki mogą się wiązać z Turkami ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli schorzenie jest poważne to najczęściej opiera się właśnie o ortopedę lub o chirurga (neurologii).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak się zastanawiam, czy możliwe będzie kiedykolwiek, że będziemy z pracą spokojnie, na bieżąco. [link widoczny dla zalogowanych] Czekam na odzew.
Wtedy bol jest klujacy, ciagnacy. 3 lata temu miłam taki zabieg w bardzo wówczas reklamowanym salonie w Krakowie ale efekt był nędzny .Gabinet poleciła mi koleżanka , która pracuje w Miechowie . Przesympatyczna osoba, a z moich ust jestem bardzo zadowolona. witm wszystkich wielbłądów jestem z wami nrka mam te globulki brac co 2 dni... [link widoczny dla zalogowanych]
czytac umiesz dziewczynko??gdzie ty widzisz brak sprzeciwu??durniejszego tematy wymyslec nie moglas....jak nie widzisz mego sprzeciwu to napisze drukowanymi literami SPRZECIW...luzu mi nie brakuje tylko cierpliwosci do takich ludzi jak ty ...naprawde zalosne...;/ Najbardziej optymalny czas to 5 h. pozdrawiam Jak bedzie zle to chyba zjem, bo ileż można tabletek zjesc Zapomniałam zadać jeszcze jedno pytanie: Witam. w takim wieku to bardzo duża różnica
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kasioolka, no teraz jeszcze nie chcezmieniac, ale juz nie długopewnie będę bardziej o tym myslała...
[link widoczny dla zalogowanych]
Chubby Checker - Let's Twist Again
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

220 zł [link widoczny dla zalogowanych] ja juz 10 kg na plusie
łyżka koncentratu pomidorowego ......moj syncio juz wiecej chodzi z kucaka podnosi sie do stania kochany jest ........milego wieczoru ja juz sie klade Sądzę zresztą po samochodzie i ilości wizyt u fryzjera i kosmetyczki w miesiącu .. Ale lada dzień spodziewam sie okresu. Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
girls wanna have fun [link widoczny dla zalogowanych] boli mnie dzisiaj brzuch,bardziej z prawej strony. kawałeczek jabłka podczas głodówki nie szkodzi, ale naprawdę może położyć całą głodówkę, bo zaczyna pobudzać wydzielanie soków żołądkowych... poprawiam link. Cześć Babeczki! i podobno mydlem trzeba spierac ale mi to jakos nie pomoglo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sandy Rogers - Fool For Love
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Myję raz do dwóch razy w tygodniu i używam szamponu garnier fructis do wlosy zniszczone i przesuszone, mimo ze nie mam tragicznych wloskow jezeli chodzi o suchosc bo juz je wyleczylam ale z tego szamponu jestem bardzo zadowolona i uzywam jeszcze maski fructis fale i loki kosztuje ok 13 zł tez dobra;d
[link widoczny dla zalogowanych]
Dlatego badania musisz ponawiać okresowo wg zaleceń lekarza. Wspomagam się lekami, ale jutro muszę iśc do pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

seria kosmetykow do krecnych z oriflame- szampon, odzywka do spłuk. [link widoczny dla zalogowanych] A w Veronie podoba mi się, wiadomo, miasto piękne ale co z tego jak brakuje przedewszystkim znajomych, klimatu, imprez...itd.
Firmy wallmark. koncza sie owulacja okolo 10-14 dni przed terminem miesiaczki. ok. Up up dalej Faza ta trwa minimum 14 dni i wprowadza organizm w stan ketozy( nie mylić z pojęciem kwasicy ketonowej!) czyli lipolizy. [link widoczny dla zalogowanych]
Dlatego właśnie polecam głodówkę w grupie, wszyscy brzydko pachną, wszyscy czują się słabiej! Poza tym po tylu latach siedzenia bezczynnie, czlowiek traci wiare w siebie. nikt z nas nie jest samotny tylko przez przypadek Od dwoch lat mam umowe na czas nieograniczony. Jeżeli chcesz wysmuklić brzuch i pozbyć się tkanki tłuszczowej, to trzeba się skupić na głębokich mięśniech brzucha i , zamiast pompować w kółko brzuszki zacząć pracować dolną połową ciała (lekkie wznosy prostych nóg nad podłoże, wznosy nóg ugiętych w kolanach etc.- bez problemu znajdziesz te ćw. ) nie ma sie z czego smiac to ze ma dzieci?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dopiero zaczynam dietę
[link widoczny dla zalogowanych]
tak trzymaj! Powiem Ci coś ważnego w sprawie tego czego się boisz, myśląc o znajomych..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kupiłam sobie spodnice taka tapezowata do kolan w takim niebieskim jasnym kolorze (jest on jasny, ale nie blady) Jaki kolor rajstop bedzie pasować? [link widoczny dla zalogowanych] tez przyjedzie kolo 19 do domku...juz sie nie moge doczekac, bo okropnie sie nudze...I nic mi sie nie chce..
Aha, pamiętaj o naprzemiennych prysznicach - podziałają pobudzająco! obstrzykiwanie sterydem moze pomoc tzn znam osoby którym pomogło. A to opowiadała mi koleżanka z sali, Martyna (urodziła 3 h po mnie, czyli o 6rano). ja chcę moją Mimi smialo kupuj [link widoczny dla zalogowanych]
Jak tam lewatywki? Wcześniej nie przeszkadzała mi ona tak bardzo, lecz teraz mam cudownego chłopaka który nic nie wie o moim problemie. nikt nie ejst bez winy.... a u nas nie... polecam zabieg bo ząbki czyste i w ogóle Afropeans - better things Jeśli wszystko działa napisz podziękowanie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem jest taki, że jedni lekarze zlecają badania na toxo a inni pytają a po co to Pani......


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
PostWysany: Pon 0:49, 07 Kwi 2014 Powrt do gry


Doczy: 24 Sty 2014

Posty: 739
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

dziewczyny to ja znikam na pare dni do szpitala, odezwe sie po powrocie mam nadzieje ze wroce cala, zdrowa i zdiagnozowana wreszcie pozdroweczki
[link widoczny dla zalogowanych]
napisz do nas - mamy setki pomysłów - na każdą kieszeń
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja jedna koleżanka ostatnio mówiła, że schudła 5kh w 1,5tygodnia.

) [link widoczny dla zalogowanych] hej dziewczyny ja jeszce nic nie wiem, czuje sie dziwnie, innaczej niz nornmalnie czekam tewraz na moj@ i mam pytanie.....
Twarz ma całkiem w porządku ale ciało do bani. Operoana, witaj! Po trzecie - załapałam totalnego lenia. A wiec cwiczac uda nie spalisz tluszczu na udach tylko wszedzie po trochu i tak samo cwiczac brzuszki. Monako - 14 pkt. [link widoczny dla zalogowanych]
Ból był wielki. Pozatym uzywam szamponu elvive loreal i odzywki do kreconych i pianki do kreconych. witam wszystkich serdecznie.Tak bardzo sie ciesze ze przypadkiem wszedlem na te strone.U mnie problem dretwienia rak trwa od 5 lat!Zeby nie to forum to nadal myslalbym ze to przemeczenie albo rece w zlej pozycji,ale to przeciez niemozliwe zeby budzic sie w nocy ze 20 razy ze zdretwialymi rekoma.Nawet w ciagu dnia gdy jade na roweze lub przy komputerze uzywam myszki dzieje sie to samo.Czasami ustepuje i przez jakis czas mam spokuj i gdy sie ciesze ze juz dretwienie chyba nie wroci to po paru dniach wraca z powrotem.Nie wiem jaka moze byc przyczyna u mnie czy to nadwyrezenie rak czy moze cos innego bo jesli mialbym to tz. To było w środę, a wczoraj przez przypadek nakryłam go jak oglądał porno. Co o nim sądzicie ? Zakazane książki - tajemna wiedza !! dzieki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po 3 miesiącach:
[link widoczny dla zalogowanych]
hej hej! więc się dołączę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ygladalam jak Kupa. [link widoczny dla zalogowanych] Dlaczego tyjemy?
*Jagoda Lee* - steruj prosze dalej ta strona w oceanie internetowym ! Jesli czujesz sie zmeczona plywajac krawlem zrob tak: Pozdrawiam wzystkie przyszłe mamusie!! ja dzisiaj miałam wizyte ale zaczne moze wszystko od poczatku!!!! Drugie śniadanie: [link widoczny dla zalogowanych]
zobacz jak zdobywają Afrykę (o Europie już nie wspomnę) - toż to istne wyprawy krzyżowe średniowiecznej Europy !!!! Bedzie nam towarzyszył na polodance oraz w drodze do klubu, gdzie mam wynajęty vip room To co czytałam o lekarce z Sharley'a, miałam niesmak. sb-nd 9-20 Ja mieszkam we Wloszech na stale od 4 lat, w okolicach Mediolanu. poza tym napisała, że większa waga była po świętach, teraz wróciła do normy. witam was kobietki!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja wyjechalam zaraz po maturze do Angli, co prawda tylko na wakacje, ale teraz jest juz ostatni czas, aby moc zarobic w Angli, teraz funt zrownuje sie ze zlotowka, a ceny w Polsce rosna (mieszkan).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zaczęłam więc gorączkowo przeglądać fora i trafiłam Tu [link widoczny dla zalogowanych] Zginął w tym wypadku co ciężko ranny został Radek Pazura.
i chce to jak najszybciej wyleczyc, zaaplikoalam tabletke pierwszego wieczoru i rano i zaczela wyplywac... Musisz wiedzieć, ze przed menstruacją waga wskazuje 2-4 kg więcej... PIGMENTUM CASTELLINI pamiętajcie!! Masz na odpowiednim poziomie, robiłaś ostatnio badania? moja pani doktor powiedziała, że to nie jest lek szkodliwy dla płodu, ale ja oczywiście musiałam poszperać w necie i wyczytałam, że raczej lekarze każą odstawiać, bo przecież w ciąży prolaktyna powinna być wyższa ? [link widoczny dla zalogowanych]
Jednak co do kosztów nic Ci nie powiem gdyż robił mi zabiegi w szpitalu wojewódzkim w Rz. Albo tylko jedno . 3 m-ce to za krótko, żeby kogokolwiek poznać. * Czy nasza firma jest jedyną do której wysłała pani cv? nerwicę ! nawet za 15 zl to porazka;/ nie modne, uzywane, znoszone, fe.... niestety,moje plany wziely w leb.maz nie kupil mi wszystkich skladnikow do zupy,dzis tez tego nie zrobil:/nie mam jak sama po to pojsc bo snieg na chodnikach,ale w poniedzialek napewno kogos do tego wynajme a poki co moja dieta sklada sie z jablek.dzis zjadlam 4,jutro maksymalnie tyle samo a w poniedzialek zupka i inne owoce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cwiczac brzuszki nie spalisz ltuszczu na brzuchu tylko wyrobisz sobie miesnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Więc głowa do góry!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mam ciemny brąz i jutro idę sie zrobić na blond Fryzjer na konsultacji zaproponował: [link widoczny dla zalogowanych] Ja nie miałam żadnych szwów.
Cześć wszystkim! Dekoloryzjacja nie boli i nie zabija włosów. uwielbiam wino wytrawne............mniam!!! Julii, super ze masz taki wybor kursow, na pewno cos ciekawego sobie zorganizujesz : w 3 cyklu zaszlam w ciaze. [link widoczny dla zalogowanych]
a ile waza? Kiedy rok temu zrospaczona po nieudanej koloryzacji i zniszczonych włosach przez niby świetną fryzjerkę trafiłam z polecenia do Pracowni Dobrego Stylu na ul.Stachowicza-Lelewela pod cudowne dłonie pani Dagmary stwierdziłam że lepiej trafić nie mogłam. E. zresztą jeszcze kilka miesiący przed slubem podpisaliśmy w banku umowe na mocy której jego konto stało się wspólne. Poszłam do kolejnego lekarza i kazał zbadać awidność. Zabawne, co niektóre z was tu piszą o tych dresach. Może warto spróbować melatoninę?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sej10i.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisio. Bearshare